Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN




La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           

 



 

Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.








martars ai 23 di  Avril aes 14.20
in repliche vinars ai 26 di Avril aes 14.20



NINE E OLGHE- CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


NINE E OLGHE

“Nine e Olghe” e à tant che protagonistis Nine, une frute cetant curiose cuntun cjâf plen di riçots che e vîf tal Mont di Sot, e la sô miôr amie: Olghe, une nulute blancje. Une dì, cjalant jù, Olghe, che e vîf tal Mont di Sore cul Soreli, la Lune e lis agnis Grisonis, e viôt Nine che e côr daûr dal sô cjapiel e e decît di lâ ju par judâle. Chest al sarà il principi di une grant amicizie e di grandis aventuris in compagnie di Teo, compagn di scuele di Nina.

Cun divertiment e naturalece, vie pe serie, lis dôs protagonistis a acompagnaran i fruts dai 3 ai 6 agns tes piçulis sfidis di ogni dì, tignintju par man e imparant insiemi a capî e gjestî lis emozions.

 

Nine grande musiciste

 

La mestre Ande e consegne i struments pe bande de classe. A Nine i tocje il trombon, che al è une vore dificil.

Cul jutori di Olghe, dal Aiar dal Ovest e dal siôr Kyte Nine e rivarà a sunâ cence fastidis.

 

 

 

Martedì 23.4 ore 14.20

In replica venerdì  26.4 ore 14.20

 

NINA E OLGA  -CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA

NINA E OLGA

“Nina & Olga” ha come protagoniste Nina, una bimba molto curiosa con una testa piena di ricci che vive nel Mondo di Sotto e la sua migliore amica: la bianca Nuvola Olga. Un giorno, guardando giù, Olga, che vive nel Mondo di Sopra insieme al Sole, alla Luna e alle zie Grigione, vede Nina rincorrere il suo cappello e decide di scendere ad aiutarla. Sarà l’inizio di una grande amicizia e di grandi avventure in compagnia di Teo, compagno di scuola di Nina.

Con divertimento e naturalezza, nel corso della serie le due protagoniste accompagneranno i bambini dai 3 ai 6 anni nelle piccole sfide quotidiane, tendendo loro la mano e imparando insieme a comprendere e a gestire le emozioni.

 

Nina grande musicista
 

La maestra Anna distribuisce gli strumenti per la banda della classe. A Nina capita il trombone, che è difficilissimo.

Con l'aiuto di Olga, del Vento dell'Ovest e del signor Kyte Nina riuscirà ad imparare a suonare senza problemi!


 

 

martars ai 23 di Avril  aes 21.20
in repliche vinars ai 26 di Avril  aes 21.40

STORIE DI UN CLAP

di Sara Svagelj ed Ettore Spezza

La tiere e fevele e si môf. Lu savìn ben nô in Friûl e o vin imparât a convivi cui siei moviments che a podin rivâ ancje di colp a sdrumâ. Jessi a stâ intune zone cussì ative e particolâr al pues vê cualchi pericul ma nus regale ancje une ricjece di ambients che al è dificil cjatâ intun altri teritori cussì piçul. Insiemi cul gjeolic Andrea Mocchiutti o larìn a scuvierzi là che si puedin cjatâ i rinoceronts in Friûl, o starìn a sintî lis storiis che nus contin i claps dal Tiliment e o impararìn a cognossiju. Intun zîr che al va des Alps al mâr o viodarìn lis tantis composizions dai crets e ce che chestis nus contin sul nestri teritori.

Vignît cun nô in cheste aventure!

 

Il Fogolâr Furlan di Londre

 

Regjie di Emanuele Galloni

 

Il Fogolâr Furlan di Londre al conte la esperience dai siei membris, esplorant la storie e lis fondis de comunitât furlane a Londre. Cui che le anime, lis variis gjenerazions, lis lôr aspirazions e delusions e i progjets pal avignî. Il documentari al è une imersion te identitât e te lenghe furlane lontan di cjase, tal Ream Unît, e al mostre cemût che si pratichin e si conservin ancje cuant che si è lontans de tiere di divignince. Midiant de “Vee verde”, un event dai alpins a Londre dulà che al partecipe ancje il Fogolâr, il curtmetraç al esplore la comunitât furlane tal Ream Unît e al riflet sul impat de identitât nazionâl e regjonâl su la vite dai imigrâts. Si indaghe ce che al vûl dî vivi lontans dal Friûl, ce che al impliche il tornâ e cuâi che a son i aspiets de proprie culture che tal timp si tegnin o che si pierdin.

 

 

 

martedì 23.4 h 21.20
replica venerdì  26.4  h 21.40

 

STORIA DI UN SASSO

di Sara Svagelj ed Ettore Spezza

La terra parla e si muove. Lo sappiamo bene in Friuli e abbiamo imparato a convivere con i suoi movimenti anche improvvisi e devastanti. Abitare in una zona così attiva e particolare ha una parte di rischio ma ci regala anche una ricchezza di ambienti che è difficile trovare in un territorio così piccolo. Assieme al geologo Andrea Mocchiutti scopriremo dove si possono trovare i rinoceronti in Friuli, ascolteremo le storie che ci raccontano i sassi del Tagliamento e impareremo a distinguerli. In un percorso che va dalle alpi al mare vedremo le varie composizioni delle rocce e cosa queste ci dicono sul nostro territorio. Venite con noi in questa avventura!

 

Il Fogolâr Furlan di Londra

Regia di Emanuele Galloni

 

“Il Fogolâr Furlan di Londra" racconta l'esperienza di alcuni membri del Fogolar, esplorando la storia e le fondamenta della comunità friulana a Londra, chi la anima, le generazioni che si sono succedute, le loro aspirazioni, delusioni e progetti per il futuro. Il documentario è un breve tuffo nell'identità e la lingua friulana lontano da casa, nello scenario del Regno Unito, mostrando come vengano praticate e conservate lontano dalla terra d'origine. In occasione de "La Veglia Verde", un evento degli alpini londinesi a cui il Fogolâr partecipa, il cortometraggio esplora la comunità friulana nel Regno Unito, riflettendo sull'impatto che l'identità nazionale e regionale ha sulla vita degli immigrati in questo scenario. Si indaga cosa significhi vivere lontani dal Friuli, cosa comporti il ritorno e quali aspetti della propria cultura si mantengono o si perdono nel tempo.