Giornale radio


Raiplay

SUNILE SOCIAL MUSIC

IN ONDE DAL LUNIS AL VINARS, AES 15.30 PAR 5 MINÛTS
IN ONDA DAL LUNEDÌ AL VENERDÌ ALLE 15.30 PER 5 MINUTI

SUNILE SOCIAL MUSIC

 

Une serie che e à chê di esplorâ lis variis formis musicâls produsudis tai contescj sociâi urbans, des culturis e sub culturis dai zovins: di chês nassudis e cressudis tes grandis citâts ocidentâls, cun cualchi ricognizion des musichis che a rivin des metropolis africanis, fin a chês sudamericanis, orientâls e arabis.

Il condutôr in studi al è Luca Doro GjatDorotea, cjantant, musicist e animadôr culturâl cui “Carnicats”, la band plui rapresentative di chest gjenar musicâl in regjon. Dongje di lui, in ogni pontade, si alternin musiciscj e cjantants dal gjenar rap, trap, hip hop, esperts di musiche e apassionâts de culture urbane par condividi indicazions e curiositâts su lis cjançons e sul contest sociâl dulà che a nassin. Un serie di pontadis che si indrece aes gjenerazions plui zovinis, che si rapuartin ad in plen cun chescj contescj culturâi e musicâi.

 

 

Una serie che si propone di esplorare le varie forme musicali prodotte nei contesti sociali urbani, dalle culture e sub-culture giovanili: da quelle nate e cresciute nelle grandi città occidentali, con qualche ricognizione nelle musiche provenienti dalle metropoli africane, fino a quelle sudamericane, orientali e arabe.

Il conduttore in studio è Luca Doro Gjat Dorotea, cantante, musicista e animatore culturale con i “Carnicats”, la band più rappresentativa di questo genere musicale in regione. Al suo fianco, in ogni puntata, si alternano musicisti e cantanti del genere rap, trap, hip hop, esperti di musica e appassionati delle culture urbane per fornire indicazioni e curiosità sulle canzoni e sul contesto sociale dove sono state concepite. Un ciclo che si rivolge alle generazioni più giovani che si rapportano pienamente in questi contesti culturali e musicali.


 

 

 

Lunis ai 13 di Jugn

 

48) ORELSAN 

L’ODEUR DE L’ESSANCE 

Orelsan, il non plui impuartant dal rap francês, al fevele di cuistions cjaldis de societât di vuê, a tacâ des manifestazions che a àn metût in dificoltât il Paîs intal 2020. L’odôr de essance, la puce di benzine, al è ce che si nase intes placis in rivolte. 

 

Martars ai 14 di Jugn

 

49) KANYE WEST 

JAIL 

Inte ete di Tik Tok, Kanye al à promovût il so ultin disc cuntune strategjie diferente. “Donda”, chest al è il titul, al è stât presentât dome dal vîf intai stadis, cu la int che e faseve selfies e videos par publicâju sui social. Une promozion a gratis, fate di milions di visualizazions, che e à dimostrât a industrie dai media che no covente plui. 

 

Miercus ai 15 di Jugn

 

50) IDK 

NO CABLE

IDK, nassût a Londre tal 1992, al è forsit l’artist plui ambiziôs, chel che al olse di plui. Il toc al è une liste di problemis dal nestri timp: si tabaie di omofobie e di razisim, ma ancje di mode e di musiche, di religjon e di crodincis, intune maniere libare dai prejudizis.

 

 

 

 

Lunedì 13 Giugno

 

48) ORELSAN 

L’ODEUR DE L’ESSANCE 

Orelsan, il nome più importante del rap francese, racconta le questioni più scottanti della modernità nella società contemporanea, cominciando dalle manifestazioni che hanno messo in difficoltà il Paese nel 2020. L”’odor de l’essance”, la puzza di benzina, è quella che si sparge in piazza durante le rivolte. 

 

Martedì 14 Giugno

 

49) KANYE WEST 

JAIL 

Nell’epoca di Tik Tok, Kanye ha promosso il suo ultimo disco con una strategia differente. “Donda”, questo il titolo, è stato presentato solamente dal vivo nei grandi stadi, davanti a un pubblico intento a scattare selfies e a girare video, immediatamente pubblicati sui social. Una promozione gratuita, che ha generato milioni di visualizzazioni, e che ha dimostrato come fare a meno dell’industria dei media.   

 

Mercoledì 15 Giugno

 

50) IDK (foto)

NO CABLE

IDK, nato a Londra nel 1992, è forse l’artista più ambizioso, quello che  sa osare di più. Il brano è fatto di una sequela di ossessioni del nostro tempo: si parla di omosessualità e razzismo, ma anche di moda e di musica, di religione e di credenze, in maniera libera da qualsiasi pregiudizio.