Giornale radio


MIL NÛFCENT E CJAPILU

In onde dal lunis al vinars, aes 15.30 par 5 minûts
In onda dal lunedì al venerdì alle 15.30 per 5 minuti

MIL NÛFCENT E CJAPILU

 

 

Struc gjenerâl dal program

 

Mil nûfcent e cjapilu e je la gnove trasmission in lenghe furlane, 50 pontadis, ognidune di 5 minûts, par cure de Associazion “Lenghis dal Drâc” di Udin. A tacâ dal an 1990, ogni pontade un an, ogni an un toc musicâl (dal folk di autôr al Hip-Hop, dal electro al grind-metal), une publicazion e un acjadiment significatîf che lu àn caraterizât, fin a rivâ al 2020 in compagnie dai protagoniscj de sene musicâl furlane. Un dialic brilant tra l'ospit de pontade e la condutore Serena Fogolini, dulà che i artiscj a presentin il toc musicâl, adun cu lis citazions di fats e di avigniments sul spirt dal timp, par disvelâ contignûts e significâts di chel moment particolâr, e rapresentâ i pinsîrs e lis emozions de epoche che o sin daûr a vivi.


Sinossi generale del programma

 

Milnûfcent e cjapilu, è la nuova trasmissione in lingua friulana, 50 puntate della durata di 5 minuti l'una, realizzata dall’Associazione Lenghis dal Drac di Udine. A partire dall’anno 1990, ogni puntata un anno, ogni anno un brano musicale (dal folk d’autore all’Hip-Hop, dall’electro al grind-metal), una pubblicazione, e un avvenimento significativo che lo ha caratterizzato, per arrivare al 2020 in compagnia dei protagonisti della scena musicale friulana. Un brillante dialogo fra l’ospite della puntata e la conduttrice Serena Fogolini, dove gli artisti presentano il brano musicale, assieme alle citazioni di fatti e avvenimenti sullo spirito del tempo, per svelare contenuti e significati di quel particolare momento, e rappresentare i pensieri e le emozioni dell’epoca che stiamo vivendo.




 

PROGRAMAZION 2 di AVOST

 

LUNIS AI 2 DI AVOST:

pontade 50

Gjavant vie pantan – Alessio Velliscig (interviste a Leo Virgili) 2021

Un biel trop di musiciscj furlans a son rivâts a partecipâ al cd Lis lotis dal Cormôr 1950 – Lis cjançons dal Cormôr 2020. Une opare coletive dedicade ae lote popolâr te Basse furlane di 70 agns indaûr. Une colone sonore contemporanie che e stice sensibilitâts e memoriis, involuçantlis di peraulis e suns modernis.

 

PROGRAMMAZIONE 2 AGOSTO

 

LUNEDì 2 AGOSTO:

puntata 50

Gjavant vie pantan – Alessio Velliscig (interviste a Leo Virgili) 2021

Un bel gruppo di musicisti friulani hanno partecipato al cd “Lis lotis dal Cormôr 1950 – Lis cjançons dal Cormôr 2020”. Un’opera colletiva dedicata alle lotte popolari nella Bassa friulana di Settant’anni fa. Una colonna sonora contemporanea che propone sensibilità e memoria storica, intrisa di testi e suoni contemporanei







ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE