Giornale radio


Raiplay

CONTE CHE TI CONTI

In onde la sabide aes 13.42
In onda il sabato alle 13.42

SABIDE 27 LUI

SABATO 27 LUGLIO

 

 

Pontade 4

Ultime pontade di Lontan dai voi. Luigi Candoni, colpît di un di chei mâi che no lassin sperancis, al torne in Friûl, ma al continue a scombati pal rinovament de culture taliane e furlane; si bat par une universitât a Udin e un teatri stabil che al sedi ancje dai furlans. Daspò, prime di murî, al scrîf Strissant vie pe gnot (Caino), un test straordenari, forsit il plui madûr dai tancj che al veve ideât, dulà che il furlan al devente lenghe primitive e brutâl plene di umanitât.

 

 

Puntata 4

Ultima puntata di Lontan dai voi. Luigi Candoni, colpito da uno di quei mali che non lasciano speranze, rientra in Friuli ma continua a combattere per il rinnovamento della cultura italiana e friulana; si batte per un'università a Udine e per un teatro stabile che sia anche dei friulani. Infine, prima di morire, scrive Strissant vie pe gnot (Caino), forse il più maturo dei tanti testi che aveva prodotto, dove il friulano diventa lingua primitiva e brutale piena di umanità. 

 

 

 


 

 

Lontan dai voi 

Di e cun Paolo Patui 

Par cure di Arianna Zani 

Un program scrit di Paolo Patui su Luigi Candoni, par contâ, a cincuante agns de muart di chest autôr nassût in Cjargne, il so rûl fondamentâl pal rinovament dal teatri talian dal secont dopo vuere.

 

Lontano dagli occhi 

Di e con Paolo Patui 

A cura di Arianna Zani 

Un programma scritto da Paolo Patui su Luigi Candoni, per raccontare a cinquant'anni dalla morte di questo autore nato in Carnia,  il suo ruolo fondamentale per il rinnovamento del teatro italiano del secondo dopoguerra.

 

 

 

 

https://www.raiplaysound.it/programmi/contecheticonti

 

ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE

 

Conte che ti conti

(leturis, teatri, senegjâts)



Un spazi dedicât dulà podê scoltâ la nestre lenghe, contade, dite o recitade, traviers lis produzions, dispès gnovis, de nestre regjon.

 

 

Conte che ti conti

(letture, teatro, sceneggiati)



Uno spazio dedicato dove poter ascoltare la nostra lingua, raccontata, detta o recitata, attraverso le produzioni, spesso inedite, della nostra regione.