Giornale radio


Raiplay

SPORTIAMI

In onde la sabide plui o mancul aes 14.05 daspòmisdì
In onda il sabato alle 14.05 ca

Sabide ai 09 di Dicembar

Come ogni sabide al torne il classic apontament cun Sportiami. Dopo di vê a lunc fevelât di inclusion tes ultimis pontadis, o cambìn argoment par lâ a cognossi la realtât sportive forsit plui innomenade de nestre regjon, ven a stai l’Udinese che di pôc al à celebrât il so 127esim complean. Cul jutori di doi ospits di ecezion lin a scuvierzi i segrets, la storie e il futûr des “Zebrutis”.

 

 





Sabato 09 Dicembre

Come ogni sabato torna il classico appuntamento con Sportiami. Dopo aver parlato a lungo di inclusione nelle scorse puntate, cambiamo argomento per andare a conoscere la realtà sportiva probabilmente più importante della nostra regione, ovvero l’Udinese, che da poco ha festeggiato il 127º anniversario dalla sua fondazione. Con l’aiuto di due ospiti di eccezione scopriremo i segreti, la storia e il futuro delle “Zebrette”.

 

 

  



https://www.raiplaysound.it/programmi/sportiami

  

 

 

 

  

ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE


Il sport in radio, contât des prospetivis diferentis di cui che lu cognòs e di cui che lu pratiche. Il stât di salût dal moviment, la dimension amatoriâl e chê agonistiche di alt nivel, la preparazion mentâl, i metodis e lis diviersis dinamichis di alenament, la popolaritât des tantis dissiplinis e la impuartance des societâts tal creâ comunitât e inclusion, e ancjemò i atletis plui cognossûts dal moment e chei che a àn fate la storie. A son chestis lis tematichis che al tocjarà Sportiami, il program che la Rai regjonâl e dediche ai sports praticâts dai furlans. 

Lo sport alla radio, raccontato dalle diverse prospettive di chi lo gestisce e di chi lo pratica. Lo stato di salute del movimento, la dimensione amatoriale e quella agonistica di alto livello, la preparazione mentale, i metodi e le diverse dinamiche di allenamento, la popolarità delle numerose discipline e l’importanza delle società nel creare comunità e inclusione, e ancora gli atleti più celebri del momento e quelli che hanno fatto la storia. Sono queste le tematiche che tocca Sportiami, il programma che la Rai regionale dedica agli sport praticati dai friulani.

  • UN PROGRAMMA DI

    ENRICO TURLONI

  • A CURA DI

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • CONTATTI

    Tel: +39 0407784277
    programmirai.fvg@rai.it