Giornale radio


VISIONS - VISIONI

In onde dal lunis al vinars, aes 15.30 par 5 minûts
In onda dal lunedì al venerdì alle 15.30 per 5 minuti

Dal mont e dal Friûl di vuê e di doman, traviers dai protagoniscj: siums, aventuris e concuistis des gnovis gjenerazions furlanis.


Dal mondo e dal Friuli di oggi e di domani, attraverso i loro protagonisti: i sogni, le avventure, le conquiste delle nuove generazioni.







 

 

 

Lunis

VISIONS di Osôf, Katia Brollo e je a stâ a Benicàssim in Spagne. Daspò di un percors che le à puartade a zirâ la Europe, vuê e je social media manager dal Rototom Sunsplash, festival reggae european nassût in Friûl e trasferît in Spagne tal 2010.

 

 

Martars

VISIONS di Cjasielis, Gianluca Giavitto al vîf a Berlin. Daspò vê vivût un periodi in Spagne, al à cjatât lavôr tal so cjamp a Berlin. Al à sielte la capitâl todescje par passion, fortune e amôr. No i plâs masse vivi tes grandis citâts - come dimension al varès vût miôr Barcelone - e al sint une grande nostalgjie pal Friûl.

 

 

Miercus

VISIONS di Zerà, Andrea Bizzarro al è a stâ a Belum. Al à studiât leç a Triest par daspò specializâsi a Padue, indulà che al à cognossude la sô future femine. Di li si è trasferît a Belum, indulà che vuê al fâs il comerciâl. Al à une vision nostalgjiche dal Friûl e al cîr di tornâ il plui pussibil.

 

 

Joibe

VISIONS di Codroip, Martina Bressanutti e je a stâ a Glasgow. E à studiât arts visivis a Vignesie e e à lavorât pe Bienâl Teatri. E à seguît tancj progjets su lis arts visivis e performativis par daspò trasferîsi in Scozie, indulà che e organize laboratoris e atris events artistics. E sosten che i scozês a sedin furlans.

 

 

Vinars

VISIONS di Divilin, Juri Michielin al è cressût tra la Cjargne e Flumisel, e vuê al vîf dongje Glasgow. In Scozie al lavore cui arbui, e al passe la sô zornade simpri tal bosc. Al puarte simpri cun se une bandiere dal Friûl e un clap di une pissande dongje Divilin. I mancjin lis monts de Cjargne.

 



 

Lunedì

VISIONS Di Osoppo, Katia Brollo vive a Benicàssim, in Spagna. Dopo un percorso che l’ha portata a girare l’Europa, attualmente è social media manager del Rototom Sunsplash, festival reggae europeo nato in Friuli e trasferito in Spagna nel 2010.

 

 

Martedì

VISIONS Di Chiasiellis, Gianluca Giavitto vive a Berlino. Astrofisico, dopo aver vissuto un periodo in Spagna, ha trovato lavoro nel suo campo a Berlino. Ha scelto la capitale tedesca per passione, fortuna e amore. Non gli piace molto vivere nelle città troppo grandi… come dimensione avrebbe preferito Barcellona. Sente una forte nostalgia per il Friuli.

 

 

Mercoledì

VISIONS Di Ziracco, Andrea Bizzarro vive a Belluno. Ha studiato Giurisprudenza a Trieste per poi specializzarsi a Padova, dove conosce la sua futura moglie e si trasferisce a Belluno dove attualmente fa il commercialista. Ha una visione nostalgica del Friuli e cerca di tornare appena può.

 

 

Giovedì

VISIONS Di Codroipo, Martina Bressanutti vive a Glasgow. Ha studiato Arti Visive a Venezia e ha lavorato per la Biennale Teatro. Ha seguito numerosi progetti inerenti le arti visive e performative, per poi trasferirsi in Scozia, dove organizza workshop per bambini e altri eventi artistici. Sostiene che gli scozzesi siano molto simili ai friulani.

 

 

Venerdì

VISIONS Di Invillino, Juri Michielin è cresciuto tra la Carnia e Fiumicello, attualmente vive vicino a Glasgow. In Scozia si occupa di silvicoltura e passa le sue giornate prevalentemente in mezzo ai boschi. Porta sempre con sé una bandiera del Friuli e un sasso di una cascata vicino a Invillino. Gli mancano le montagne della Carnia.




ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE

  • UN PROGRAMMA DI

    DAVID ANGELI