Giornale radio


Raiplay

FRIÛL IN COMUN. VÔS E INIZIATIVIS DAL TERITORI

IN ONDE LA SABIDE DES 14.05
IN ONDA IL SABATO DALLE 14.05

Sabide ai 6 di Avrîl

 

Il viaç ator pai nestris comuns vuê al fas tape in Cjargne, seguint la vie Julia Augusta. In prin, di fat, o larìn a Zui dulà che il sindic Battista Molinari e il plevan Don Giordano nus contaran de lôr storie che e tache di lontan e si messede ae religjositât.

Te seconde part si spostìn ancjemò plui a nord tal Cjanâl di San Pieri, rivant fin a Paluce, par fâsi contâ dal sindic Luca Scrignaro la realtât di une comunitât vive là che ancje il sport al à un rûl fondamentâl, come che nus mostrarà Giacomo Dario de Pallavolo Paluzza.


 

Sabato 6 aprile

 

Il viaggio nei nostri comuni oggi fa tappa in Carnia, lungo la via Julia Augusta. Prima, infatti, andremo a Zuglio dove il sindaco Battista Molinari e il prete Don Giordano ci racconteranno della loro storia che comincia da lontano e si fa tutt’uno con la religiosità.

Nella seconda parte ci sposteremo ancora più a nord nella valle del But, arrivando fino a Paluzza per farci raccontare dal sindaco Luca Scrignaro la realtà di una comunità viva dove anche lo sport ha un ruolo fondamentale, come ci mostrerà Giacomo Dario della Pallavolo Paluzza.

 

 



ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE




 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Une cartuline radiofoniche dai comuns de nestre regjon dulà che i sindics a puedin presentâ pal miôr lis peculiaritâts de lôr zone, marcant lis variis carateristichis toponomastichis, gjeografichis, storichis, contant i plui impuartants aspiets culturâi, economics e di comunitât, cence dismenteâsi des iniziativis linguistichis dedicadis ae marilenghe.

Un viaç che di volte in volte si insiorarà de vôs di une persone che e puarte indenant i valôrs dal lûc, evidenziant ancje il rûl dai zovins e il lôr contribût.

 

 

 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Una cartolina radiofonica dai comuni della nostra regione dove i sindaci possano presentare al meglio le peculiarità della propria zona, evidenziandone le varie caratteristiche toponomastiche, geografiche, storiche, fino a raccontarne i punti di forza culturali, economici e di comunità e, ovviamente, le iniziative linguistiche dedicate alla marilenghe.

Un viaggio che di volta in volta si arricchirà di voci appartenenti a un testimone portatore dei valori del luogo, sottolineando anche il ruolo dei giovani e il loro apporto.

  • UN PROGRAMMA DI

    MARCO FORNASIN, GIACOMO PLOZNER E ARIANNA ZANI

  • CON

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • CONTATTI

    Tel: +39 0407784277
    programmirai.fvg@rai.it